Manažer modelu CAF
Termíny
Cíle a přínosy
Cílem kurzu je seznámit úředníky veřejné správy s obsahem a principy modelu CAF a naučit je model CAF implementovat v jejich organizaci.
Kurz je určen všem úředníkům a vedoucím úředníkům veřejné správy, kteří mají zájem o zvýšení účinnosti a celkové efektivnosti práce ve vztahu k plnění vize a strategie úřadů i v oblasti spolupráce se zainteresovanými stranami.
Obsah
- Úvod do problematiky kvality ve veřejné správě
- Zásady řízení kvality ve veřejné správě (orientace na zákazníka, leadership, zapojení zaměstnanců, procesní přístup, systémový přístup, rozhodování na základě faktů, neustálé zlepšování, vzájemně výhodné partnerské vztahy)
- Přístupy k řízení kvality ve veřejné správě (normativní přístupy, přístupy TQM)
- Nástroje a metody pro analýzu a zlepšování kvality ve veřejné správě (obecná metoda zlepšování, nástroje zlepšování kvality, program 5S, program SPP, program přecházení vadám, Benchmarking, Balanced Scorecard, metody analýzy rizik)
- CAF společný hodnotící rámec (vývoj modelu, postup implementace modelu CAF, postup po sebehodnocení, postup po implementaci modelu CAF)
- Soubor příkladů důkazů k jednotlivým kritériím modelu CAF

Ing. Alena Plášková, CSc.

Ing. Ondřej Hykš
Pracuje pro Českou společnost pro jakost jako lektor a certifikační auditor (ISO 9001 v oblasti veřejné správy, služeb, vzdělávání a leteckého průmyslu). Jako lektor působí pro Českou společnost pro jakost od roku 2009 a zaměřuje se na implementaci požadavků ISO 9001, auditování a statistické metody. Na mezinárodní úrovni se účastnil tvorby a revizí několika norem ISO, například ISO 9001, ISO 19011 a ISO 10009.
Doplňkové informace
- Doba trvání kurzu
- 6 dní
- Forma ukončení
- Účastník při splnění minimálně 80 % docházky obdrží osvědčení o absolvování kurzu.
- Bližší informace
Chcete kurz připravit na míru? Ozvěte se nám