1.Cílem
COp je uspokojit veškeré oprávněné požadavky zákazníků -
žadatelů o personální certifikáty. Tomuto cíli a úkolu je podřízena činnost
všech pracovníků COp.
2.COp poskytuje služby nediskriminačním způsobem a umožňuje přístup k certifikaci všem, kteří splní předepsané požadavky. Certifikační činnost je prováděna tak, aby co nejlépe vyhovovala tuzemským i zahraničním zákazníkům. Způsob jejího poskytování je nestranný, nezávislý, objektivní a je prováděn v souladu s platnými akreditačními kritérii. Vedení COp řídí činnost certifikačního orgánu tak, aby nedocházelo ke konfliktům zájmu.
3.Služby COp jsou poskytovány s cílem dosažení jejich špičkové evropské úrovně a to jak po stránce odborné, tak i organizační.
4.Pro dosažení svých cílů spolupracuje COp se špičkovými odborníky ze školství, z oblasti vědy, průmyslu, služeb i veřejné správy a rovněž i se zájmovými sdruženími působícími v ČR, pokud projeví zájem o spolupráci a splní vysoké nároky na všechny činnosti v rámci certifikace osob.
5.Pro splnění požadavků zájemců o certifikáty platné v Evropě, případně i jiných mimoevropských zemích, spolupracuje COp se zahraničními partnery. V oblasti certifikace osob zastává funkci „Národního agenta“ Evropské organizace pro kvalitu a je členem jejího CC EOQ (Competence Centre). Jednou ze základních strategií je dále rozvíjet tuto zahraniční spolupráci a dosáhnout co nejširšího mezinárodního uznání.
6.COp chápe důležitost nestrannosti při provádění certifikačních činností, řídí střet zájmů a zabezpečuje objektivitu svých certifikačních činností.
7.Nedílnou součástí našeho každodenního jednání je odpovědné chování vůči společnosti, v níž rozvíjíme naše aktivity. Chováme se tak, abychom zohlednili potřeby svého vnitřního i vnějšího prostředí, abychom přispívali k udržitelnému rozvoji, byli transparentní a obecně napomáhali celkovému zlepšování stavu společnosti v rámci i nad rámec svého působení.
8.Všichni zaměstnanci COp jsou vychováváni k uvědomění si významu a smyslu své práce. Každý sám zodpovídá za kvalitu a neustálé zdokonalování své práce.
9.Podněty, připomínky a požadavky zákazníků COp systematicky analyzuje a využívá je jako podklad pro zlepšování svých činností.
V Praze dne 23. listopadu 2020 Ing. Romana Hofmanová |
---|
Pokud máte zájem odebírat novinky, přihlašte se k odebírání našeho newsletteru. » Více
Česká společnost pro jakost oceňovala organizace a jednotlivce, pro které je kvalita posláním [více]
Výroba a dodávání produktu - Robustní výrobní proces [více]
Přinášíme Vám rozhovor s lektorem VDA kurzů. Dočtete se o podzimních akcích ČSJ, nově vydaných... [více]
Česká společnost pro jakost |
tel.: +420 221 082 269 |
![]() ![]() |