Manažer společenské odpovědnosti
Termíny
Cíle a přínosy
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům ucelené poznatky o tom, co je to společenská odpovědnost organizace (CSR), jaké pilíře zahrnuje, jaké standardy lze použít pro její nastavení a jak tento koncept efektivně zavést do jakékoli organizace. Poznají, že spojení ekonomických, environmentálních a společenských cílů se stane jasnou konkurenční výhodu.
Kurz je určen všem manažerům, podnikatelům a odborným pracovníkům, kteří mají zájem seznámit se s problematikou společenské odpovědnosti.
Obsah
- Úvod do problematiky CSR, základní principy a pojmy CSR
- Tři základní pilíře CSR - ekonomický, environmentální, sociální
- Dimenze společensky odpovědného chování - interní, externí
- Přehled standardů pro CSR (hodnocení společenské odpovědnosti)
- Současná situace a praxe v oblasti společenské odpovědnosti

Ing. Alena Plášková, CSc.

Ing. Ondřej Hykš
Pracuje pro Českou společnost pro jakost jako lektor a certifikační auditor (ISO 9001 v oblasti veřejné správy, služeb, vzdělávání a leteckého průmyslu). Jako lektor působí pro Českou společnost pro jakost od roku 2009 a zaměřuje se na implementaci požadavků ISO 9001, auditování a statistické metody. Na mezinárodní úrovni se účastnil tvorby a revizí několika norem ISO, například ISO 9001, ISO 19011 a ISO 10009.
Doplňkové informace
- Doba trvání kurzu
- 6 dní - dva moduly po 3 dnech
- Odborný garant
- Ing. Alena Plášková, CSc.
- Forma ukončení
- Účastník při splnění minimálně 80 % docházky a úspěšné obhajobě závěrečné práce obdrží osvědčení o absolvování kurzu.
- Bližší informace
Chcete kurz připravit na míru? Ozvěte se nám