Pro správné zobrazení a funkci webových stránek si prosím aktivujte JavaScript ve svém prohlížeči!
 
Úvod Vzdělávání Semináře a konference Jak na spokojenost zákazníka s přispěním revidovaných norem řady ISO 10000

Jak na spokojenost zákazníka s přispěním revidovaných norem řady ISO 10000 -

Charakteristika semináře

Zaměření semináře

Seminář bude zaměřena na možnosti využití norem ISO 10001, 10002, 10003 a 10004 pro vytváření pravidel a procesů pro zvyšování spokojenosti zákazníků. Všechny čtyři normy jsou v současné době v posledních fázích revize na mezinárodní úrovni.

Co vám seminář přinese?

Kromě novinek z revize ISO norem souvisejících s managementem kvality přinese seminář informace o praktickém využití návodů obsažených v normách týkajících se spokojenosti zákazníků z pohledu systémů managementu kvality. ISO 10001 se zabývá tvorbou pravidel chování k zákazníkům, která mají napomáhat zvyšování jejich spokojenosti a zlepšování kvality poskytovaných výrobků a služeb. ISO 10002 a ISO 10003 se zaměřují na vytvoření procesů pro řešení stížností a sporů se zákazníky. Celý soubor norem je pak uzavřen ISO 10004, která je návodem pro monitorování a měření spokojenosti zákazníka.

Součástí semináře bude i možnost vyzkoušet si tvorbu základních pravidel pro zvyšování spokojenosti zákazníka formou workshopu.

Obsah semináře a program:

9:00 - 9:30

Prezence účastníků

9:30 - 11:00Pravidla pro zvyšování spokojenosti zákazníků (ISO 10001)
11:00 - 12:00Co dělat, když zákazník není spokojen? (ISO 10002 a 10003)
12:00 13:00Přestávka na oběd
13:00 - 14:00Monitorování a měření spokojenosti (ISO 10004)
14:00 - 15:00Workshop

15:00 - 15:30

Diskuse a závěr semináře

Lektor: Ing. Ondřej Hykš

Pořadatel si vyhrazuje případnou změnu programu semináře.

 

Doplňkové informace

Místo konání:

ČSVTS,  Novotného lávka 5, Praha 1

Odborný garant:

Ing. Ondřej Hykš

Poznámky:

  • Řádně vyplněnou a potvrzenou závaznou přihlášku zašlete nejpozději do 25. 9.  2017
  • Pořadatel si vyhrazuje právo na případnou změnu programu semináře.
  • Obchodní podmínky zde.

Související aktivity a doporučené kurzy:


Kvalita služeb - prvky ovlivňující vnímání zákazníků a jejich spokojenost - KSP

Spokojenost zákazníků – jak efektivně pracovat s daty - SZ

Bližší informace:

Václava Smolíková, tel. +420 221 082 261
smolikova@csq.cz

Cena

Cena pro nečleny: 1 928 Kč bez DPH (2 333 Kč včetně DPH)
Cena pro členy: 1 516 Kč (1 834 Kč včetně DPH) více informací o členství

Termíny

Variabilní symbol Termín Místo Stav Košík
90552
02.10.2017
Praha, Novotného lávka 5 Volno
 

Newsletter

Pokud máte zájem odebírat novinky, přihlašte se k odebírání našeho newsletteru. » Více

Aktuality

Přeložený volně dostupný dokument týkající se ISO 9001 a rizik

Na našich stránkách byl zveřejněn první přeložený volně dostupný dokument ISO týkající se ISO 9001... [více]

Volná pozice v ČSJ

Manažer/ka školení [více]

Volná pozice v SOK

Sdružení pro oceňování kvality vypsalo... [více]

» Archiv aktualit

 

Česká společnost pro jakost
Novotného lávka 200/5
110 00 Praha 1
Česká republika

tel.: +420 221 082 269
fax: +420 221 082 229
e-mail: sekretariat@csq.cz  

          
Vyrobila Omega DesignOmega Design