Pro správné zobrazení a funkci webových stránek si prosím aktivujte JavaScript ve svém prohlížeči!
Jazyk CZ | EN
 

Řízení prodeje - RP

Charakteristika

Komu je kurz určen?

Manažerům prodeje a obchodním zástupcům.

Co Vám kurz přinese?

Dovednosti zaměření se na zákazníka, organizování a vedení prodeje. Orientaci v řízení realizačních procesů prodeje a jejich vazeb na QMS, dovednosti pro přezkoumání požadavků zákazníka. Metriky pro analýzy externích neshod, metriky pro měření výkonnosti systému prodeje a obchodního týmu včetně řízení pohledávek. Práce se zákaznickým a produktovým portfoliem a potenciálem.

Obsah kurzu:

  • Manažer prodeje a systém řízení kvality. Předpoklady úspěšného manažera prodeje. Zaměření na zákazníka, osobnost manažera, neformální autorita, organizování, delegování, vedení týmu, implementace cílů kvality a firemní kultury. Znalosti, kompetence, povědomí a komunikace obchodního týmu.
  • Systémy prodeje. Dílčí procesy, význam segmentace zákazníků, cenové a slevové systémy, aktivní a pasivní prodej. Využití analytických funkcí modulů CRM pro podporu systému managementu a řízení kvality. Role, pravomoci a odpovědnosti.
  • Řízení realizačních procesů prodeje. Složení týmu pasivního prodeje. Příjem poptávek a objednávek, přezkoumání požadavků zákazníka pro dosažení shody produktů a služeb. Vypracování nabídek, povinnost nabídky nejlepšího řešení, návrhy kupních smluv nebo SOD, změnová řízení. Dokumentované informace. Identifikace a sledovatelnost. Řízení externě poskytovaných produktů a služeb. Vazby na aktivní prodej a logistiku. Využití operativních funkcí modulů CRM.
  • Organizace a řízení aktivního prodeje. Členění týmu obchodních zástupců dle regionů, profesí, zákazníků. Akvizice. Obchodní plány. Osobní plán obchodníka. Plánování obchodních schůzek. Vazby na pasivní prodej, marketing a management firmy. Rozvoj obchodního týmu.
  • Řízení externích neshod a pohledávek po lhůtě splatnosti. Analýza externích neshod. Monitoring pohledávek po lhůtě splatnosti. Návrhy nápravných a preventivních opatření.
  • Hodnocení výkonnosti a zlepšování systému prodeje. Určení metrik pro výkonnost systému prodeje. Klasické indikátory efektivnosti prodeje. Analýza prodeje na principech Amoeba management systému. Analýza produktového a zákaznického portfolia, přizpůsobení prodejních postupů, práce s produktovým a zákaznickým portfoliem a potenciálem, určení priorit. Návrhy pro zlepšování.

Doplňkové informace

Doba trvání kurzu:

2 dny

Lektor:

Ing. Vlastimil Mejdrech, Ph.D.

Metody výuky:

Výklad, workshopy.

Forma ukončení:

Účastník při splnění 80 % docházky obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

Bližší informace:

Ing. Monika Dušková, tel.: +420 221 082 271
duskova@csq.cz

Cena

Cena pro nečleny: 6 190 Kč bez DPH (7 490 Kč včetně DPH)
Cena pro členy: 4 952 Kč bez DPH (5 992 Kč včetně DPH) více informací o členství

Termíny

Variabilní symbol Termín Místo Stav Košík
K18304
29.10.2018-30.10.2018
ČSJ, Praha Volno
 

Newsletter

Pokud máte zájem odebírat novinky, přihlašte se k odebírání našeho newsletteru. » Více

Aktuality

Be Q!

Letošní čtvrté vydání neformálního občasníku. [více]

Vydali jsme publikaci

VDA 6.4 - Výrobní prostředky [více]

Vydali jsme publikaci

VDA 7 - Sdílení informací ve světě kvality [více]

» Archiv aktualit

 

Česká společnost pro jakost
Novotného lávka 200/5
110 00 Praha 1
Česká republika

tel.: +420 221 082 269
fax: +420 221 082 229
e-mail: sekretariat@csq.cz  

       GDPR
Vyrobila Omega DesignOmega Design